معرفی کتاب:
نویسنده در این کتاب در تلاش است تا نشان دهد که چگونه گفتوگو با کودکان میتواند نظریههای رشد شناختی را دربربگیرد. وی در این راستا چندین هدف را دنبال میکند؛ نخست اینکه، پرسشهایی را مطرح میکند که کودکان را به تفکر ترغیب نماید. دوم اینکه، امکان برقراری ارتباطی متفاوت با کودکان را به تصویر میکشد و درنهایت اینکه پرسشهای عمیق فلسفی را در یک رابطه متقابل با کودک به چالش میکشد.
سال چاپ:
1399
ناشر:
مؤلف:
متیوز، گرتبی
قطع کتاب:
وزیری
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مترجم یا مترجمان:
غلامحسین شاهینی
بهاره نظری مزیدی
مجموع صفحات:
130ص.
شابک:
9789648282917
دوره و درس:
کلمات کلیدی:
مخاطب:
معلم
مشاور
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 2